Nat udvalg for online kommunikation til kommende studerende

Udvalget arbejder med online kommunikation og markedsføring/kampagner målrettet kommende studerende, herunder bl.a. bachelor.au.dk, ug.dk, Adwords og Sociale Medier (både fakultetets og institutternes egne kanaler på sociale medier samt betalt markedsføring/kampagner).

Udvalget står for:

• Koordinering, kvalitetssikring og udvikling af indholdet på bachelor.au.dk, ug.dk og på sociale medier.
  • Koordinering af markedsføring/kampagner målrettet kommende studerende, således at der sikres tæt samspil mellem tiltagene på tværs fakultetet samt koordinering med indsatsen på de øvrige fakulteter og på AU-niveau.
  • Udvikling af udtryk og budskaber i kommunikationen til kommende studerende, både på hjemmesider, sociale medier og i markedsføring/kampagner.

Udvalget består af:

• Lise Refstrup Linnebjerg Pedersen, iNano (formand)
  • Sara Marie Kryger, BIOL
  • Jakob Laust Hviid, CHEM
  • Sofia Rasmussen, CS
  • Kathrine Eg Lindgaard, GEOS
  • Lina Link, MATH
  • Lisbeth Heilesen, MBG
  • Mette Alstrup Lie, PHYS
  • Christian Haaber Rasch, VEST, Nat-Tech Uddannelse (tovholder)