Sommerhilsen fra Dekan Kristian Pedersen

Dekanen sender en videohilsen til medarbejdere og studerende og ønsker god sommer.

Dekan Kristian Pedersen, Natural Sciences. (Still-billede fra video)

Kære medarbejdere

Det har været et forår mærket af corona, men nu er det sommer og vi går mod lysere tider. Jeg er glad for, at det, trods de benspænd, som corona har givet, generelt går godt på Faculty of Natural Sciences.

I har allesammen ydet en stor og god indsats, trods de svære vilkår I har haft i foråret. Tusinde tak for det!

I løbet af foråret har vi også arbejdet intensivt med strategiprocessen, som nu er afsluttet. Med input fra fokusgrupper, workshops og høringer på tværs af hele fakultetet har vi nu en ny strategi og en ny kernefortælling på fakultetet.

Når vi vender tilbage efter sommerferien, tager vi fat på at få strategien ud at leve.

For nu, glæder jeg mig over, at vi endelig kan åbne campus helt for både medarbejdere og studerende, når vi vender tilbage i august.

Se videoen herover - eller brug direkte link til video.

God sommer!

Kristian Pedersen