Diversitets- og ligestillingskonference på AU

Arbejdspladskultur er i fokus, når AU afholder diversitets- og ligestillingskonference torsdag d. 2. marts 2023.

Torsdag 2. marts 2023,  kl. 10:00 - 14:30

Diversity in the making - Diversity, gender equality and inclusion in research communities: How universities can work towards a more inclusive culture

Konferencen er åben for alle medarbejdere og ledere. Desuden vil der være deltagelse fra vores partneruniversiteter i CircleU.
Formålet med konferencen er at få inspiration til, hvordan vi kan arbejde med at skabe inkluderende, faglige miljøer. Formiddagen foregår i Aulaen med keynotes og debat. Efter frokost er der ’parallel sessions’ for fakulteter og administration.

Temaet for NAT-sessionen er: Inkluderende arbejdspladskultur for internationale medarbejdere. Der vil være tre oplæg fra hhv. IS IT A BIRD, AU International Staff Office og en postdoc fra et NAT-institut med efterfølgende drøftelse i plenum.

Tilmeld dig konferencen via linket ovenfor. Tilmeldingsfristen er d. 16. februar 2023.

Programmet kan ses her.