Videohilsen: Tid til feedback på den nye fakultetsstrategi

Dekan Kristian Pedersen sender en videohilsen til alle medarbejdere. Han opfordrer alle til at bidrage med feedback på den nye fakultetsstrategi, så strategien kan blive både ambitiøs og nærværende.

Dekan Kristian Pedersen, Natural Sciences. (Still-billede fra video)

Kære alle medarbejdere

Nu er den nye fakultetsstrategi kommet i høring. Vi har fået en lang række relevante fremragende tanker og forslag gennem strategiprocessen. Det vil jeg gerne sige jer alle sammen tusind tak for.

Nu ser jeg frem til at høre jeres feedback. Fristen for at sende høringssvar ind er den 12. marts.

Corona præger jo desværre stadig vores hverdag på alle mulige måder. Det er unægtelig en prøvelse for os alle sammen. Derfor har vi også sat fokus på, at alle institutter skal lave en mini-arbejdspladsvurdering, netop for at kigge på, hvor vi skal sætte ind og hjælpe hinanden.

Jeg håber, at foråret vil bringe os lysere tider – i mere end en forstand. Og jeg glæder mig som et lille barn til at kunne møde jer alle sammen igen her på campus.

Se videoen herover - eller brug direkte link til video.

Kristian Pedersen

Dekan, Nat