INVITATION - Rektors besøg på NAT 24 August

I august 2022 påbegynder Brian Bech Nielsen en ny 5-årig rektorperiode på Aarhus Universitet, og i den anledning er der planlagt besøg på universitetets fakulteter og i administrationen.

Foto: Lars Kruse, AU Foto.

Rektor vil give sit syn på nogle af universitetets indsatsområder, muligheder og udfordringer. Herudover vil der være god tid til dialog og diskussion.

Besøget på NAT finder sted

Onsdag d. 24. august kl. 12.30-13.30

I Bygning 1533-103 (Auditorium-E)

TILMELD DIG HER der vil også være mulighed for at følg med på live-streaming (link følger på mail i uge 33). Der er et begrænset antal pladser i auditoriet, og de tildeles efter ’først-til-mølle’. Tilmelding påkrævet.