Dekanatet er flyttet

Dekanatet og fakultetssekretariatet er flyttet ind i bygning 1535, og du er velkommen til at kigge forbi.

Foto: Susanne Rauff Møller

Hvis du leder efter Dekanatet eller Nats fakultetssekretariat, skal du ikke længere lede i bygning 1520. Den 31. januar flyttede Natural Sciences’ dekanat og fakultetssekretariat nemlig ind på anden sal i bygning 1535.

Med flytningen samles sekretariatet, der igennem længere tid har været flettet sammen med Technical Sciences’ fakultetssekretariat på flere etager.

Dermed kan du nu finde dekanen, prodekanerne, Aktuel Naturvidenskab, Kommunikation og fakultetets særlige rådgivere på samme gang.

Har du spørgsmål, kan du kontakte sekretariatsleder Aske Dahl Sløk på mail eller telefonnummer +45 23 35 75 23.