Informationsmøde om NNF’s finansieringsmuligheder 2022

Novo Nordisk Fonden besøger Faculty of Natural Sciences og inviterer dig til et informationsmøde om NNF’s finansieringsmuligheder 2022 inden for naturvidenskabelig og teknisk videnskabelig forskning, Tirsdag. 26. oktober 2021, klokken 10:15-11:45.

Foto: Lars Kruse AU Foto

Novo Nordisk Fonden besøger Faculty of Natural Sciences, Aarhus Universitet og inviterer dig til et informationsmøde om NNF’s finansieringsmuligheder 2022 inden for naturvidenskabelig og teknisk videnskabelig forskning.

Senior Vice President Lene Oddershede vil præsentere, hvad fonden fokuserer på, når de uddeler bevillinger og midler, f.eks. the NERD programme, Interdisciplinary Synergy Programmes og Data Science Initiative.

Præsentationen vil blive efterfulgt af en Q&A session, hvor også Morten Bache, Kasper Nørgaard og Kamilla Nørregaard fra NNF Nat-Tech afdelingen vil besvare spørgsmål.

Alle interesserede er velkomne - ingen registrering nødvendig.

Tid og sted: Tirsdag. 26. oktober 2021, klokken 10:15-11:45.

Sted: iNANO auditorium (1593-012)