Videohilsen: Invitation til dialog om fakultetets strategi

Dekan Kristian Pedersen sætter med denne videohilsen gang i efterårets strategiproces på fakultetet. Målet med strategien er at lægge et overordnet spor for, hvor fakultetet skal hen i det kommende årti – en fælles retning. Kristian Pedersen opfordrer alle fakultetets medarbejdere til at deltage i dialogen

Link til foto
Dekan Kristian Pedersen, Natural Sciences. (Still-billede fra video)

Kære medarbejdere

Vi skal have gang i strategiprocessen på Nat. Vi skal snakke om, hvad er vores identitet, hvad er vores DNA, hvor skal vi hen i løbet af de næste ti år, og hvordan vil vi gøre det.

Jeg vil gerne invitere jer alle sammen til at dele jeres tanker og jeres visioner, så vi kan få det bedste fundament til at forme vores fælles strategi, vores fælles fremtid.

I den kommende tid kommer jeg endelig rundt på institutterne til fællesmøder med jer. Jeg håber, at I vil tage imod denne invitation til dialog og glæder jeg mig til at se jer.

Se videoen herover - eller brug direkte link til video.

Kristian Pedersen

Dekan, Nat