RejsUd og IndFak bliver delt i Nat og Tech

RejsUd og IndFak bliver delt i Natural Sciences og Technical Sciences den 19. maj 2020.

RejsUd:

• Alle afregninger i RejsUd skal være sendt til kontrol senest søndag 17. maj.
  • Tirsdag 19. maj vil alle automatisk logge på deres nye fakultet.

IndFak:

• Torsdag 14. maj er sidste frist for varemodtagelse af fakturaer i Indfak. Som rekvirent skal du sørge for at varemodtage alle fakturaer i ST-adgangen inden denne deadline.
  • Tirsdag 19. maj vil du logge på dit nye fakultet, hvor du kan varemodtage fakturaer sendt til AU fra 1. maj.

Kreditkorttransaktioner og fakturaer bliver modtaget i Nat og Tech fra 1. maj, så du kan ikke se dem før 19. maj.

Perioden fra 1. maj skal bruges til at få håndteret alle afregninger og fakturaer i ST, så der ikke ligger noget tilbage, når alle kommer på de nye fakulteter.

Du vil have adgang til dine gamle fakturaer og afregninger efter delingen, men det kræver at du skifter fakultet, så du går tilbage på ST. Der vil blive lavet en vejledning til dette senere.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til oeksystemer@au.dk.