AFLYST (ny dato følger) Invitation til tiltrædelsesreception for dekan Kristian Pedersen

Aarhus Universitet inviterer samarbejdspartnere, medarbejdere og studerende til tiltrædelsesreception for dekanen på Faculty of Natural Sciences 19. august 2020.

Dekan Kristian Pedersen, Faculty of Natural Sciences. Foto: Melissa Yildirim, AU Foto

I anledning af, at Kristian Pedersen er tiltrådt som dekan for Faculty of Natural Sciences på Aarhus Universitet, indbydes samarbejdspartnere, medarbejdere og studerende til tiltrædelsesreception

Onsdag den 19. august 2020 kl. 15-17

iNANO foyer, bygning 1590 på Aarhus Universitet

Gustav Wieds Vej 14, 8000 Aarhus C

Tilmelding senest torsdag den 13. august 2020.

Aarhus Universitet følger naturligvis myndighedernes anvisninger for afholdelse af arrangementer om afstandskrav, hygiejne og forplejning og vil tilpasse eller aflyse arrangementet, hvis det skulle vise sig nødvendigt. Af samme årsag er det nødvendigt at tilmelde sig receptionen og vi forbeholder os ret til at lave deltagerbegrænsning.

Brian Bech Nielsen